Logowanie | Rejestracja | Logowanie przez Facebooka



Nie szukaj sponsora, szukaj partnera




Wśród kibiców, a szczególnie zawodników rajdowych od zarania dziejów pojawia się pytanie – czy reklama w sporcie motorowym, na startującej w rajdach samochodowych rajdówce może przynieść efekty w postaci zysku? Raczej nie. Nie ma się co oszukiwać, jeśli nie jesteś zawodnikiem dojeżdżającym w pierwszej trójce Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski lub wygrywającym rundy Rajdowego Pucharu Polski, reklamy na twoim aucie zobaczy trochę kibiców i kilkadziesiąt, przy dobrych wiatrach kilkaset osób na zdjęciach i filmach w internecie. Efekt tego może być mizerniejszy niż reklama na łamach regionalnego serwisu internetowego czy też jakiejś małej gazety, a wydatek na reklamę sporo większy. Ale zadam teraz drugie pytanie: czy współpraca z zawodnikami (którzy tworzą zespół rajdowy) może być efektywna w postaci budowania marki i renomy firmy – a co za tym idzie – tworzenia zysków? Jak najbardziej. Patrząc na rajdy samochodowe okiem sponsora można wszystko skwitować w kilku słowach: nie szukaj sponsora, szukaj partnera. » Zobacz więcej
↑ 3


Źródło: http://gborowy.pl/blog/nie-szukaj-sponsora-szukaj-partnera/
Dodał(a): gabrally
Data: 2014.03.05 18:23, kategoria: Ciekawostki


Random / Losuj
comments powered by Disqus